Субота, 25.11.2017, 01:51
Вітаю Вас Гість | RSS


Форма входу
Головне меню
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Погода в Лукові
Новини освіти

Виставки

     

ВІРТУАЛЬНА ВИСТАВКА КНИГ ПРИСВЯЧЕНА 100-й РІЧНИЦІ З ДНЯ НАРОДЖЕННЯ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО

ТВОРИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО

Сухомлинський Василь Олександрович.     Вибрані твори : в 5 т / В. О. Сухомлинський ; [редкол. : Дзеверін О. Г. (голова), Грищенко М. М., Заволока С. П., Сухомлинська Г. І. [та ін.]]. - Київ : Радянська школа, 1976. 


Мета видання "Вибраних творів" В. О. Сухомлинського - популяризація наукової спадщини видатного радянського педагога та сприяння творчому використанню в практиці навчально-виховної роботи його найцінніших теоретичних здобутків. До п'ятитомника включено найважливіші праці В. О. Сухомлинського, у яких розв'язуються майже всі проблеми, поставлені в інших творах, не охоплених цим виданням, а також найголовніші проблемні статті, що припадають на різні періоди практичної діяльності педагога. Твори В. О. Сухомлинського розташовані в такому порядку: 
Том 1. Проблеми виховання всебічно розвиненої особистості. Духовний світ школяра. Методика виховання колективу. 
Том 2. Формування комуністичних переконань молодого покоління. Як виховати справжню людину. Сто порад учителеві. 
Том 3. Серце віддаю дітям. Народження громадянина. Листи до сина. 
Том 4. Павлиська середня школа. Розмова з молодим директором школи. 
Том 5. Педагогічні статті. 


************************************************************************

В.О.Сухомлинський  Батьківська педагогіка /В.О.Сухомлинський.  
"Радянська школа" Київ 1978р.


Книга присвячена питанням сімейного виховання, розробленим видатним радянським педагогом В. О. Сухомлинським. До неї увійшли: незакінчена і неопублікована праця «Батьківська педагогіка» (перший розділ «Що ми залишаємо в серцях своїх синів, батьки?»), а також статті, написані в 1965— 70 роках, частину з яких не було опубліковано (розділи II—VI). Висвітлюються актуальні проблеми виховання дітей у сім’ї, питання спільної роботи школи, сім'ї і громадськості. Розрахована на батьків, учителів, працівників органів народної освіти і всіх, кого цікавить проблема виховання молодого покоління.

 

***************************************************************************

Сухомлинский В. А. Как воспитать настоящего человека (Советы воспитателям) / В. А. Сухомлинский. – К.: Рад. школа, 1975. – 235 с.

Книга складається з циклу бесід, присвячених формуванню у дітей високих моральних якостей і норм поведінки. Розглядаючи проблеми морального виховання особистості, Василь Сухомлинський наголошує на взаємозв’язку морального й інтелектуального розвитку школярів, ролі трудової діяльності у формуванні їх етичної свідомості; розкриває форми і методи роз’яснення школярам головних моральних понять. 
 

 

 

 

 

*****************************************************************************

Сухомлинский В. А. Мудрая власть коллектива (Методика воспитания коллектива) / В. А. Сухомлинский. – М.: Молодая гвардия, 1975. – 240 с. 

         Книга – одна із останніх, написаних видатним педагогом-вченим,  – увібрала в себе думки й почуття, які стали підсумком багаторічних роздумів над проблемами шкільного життя, - і саме тому, що книга містить одне з найскладніших питань педагогіки й шкільної практики – взаємовідносини та взаємовплив колективу й особистості. Книга є особливою, - в ній ретельно досліджено сутність, закономірності становлення і розвитку загальношкільного колективу – колективу учнів та педагогічного персоналу. 
 


 

 

 

**************************************************************************

Сухомлинський В. О. Розмова  з молодим директором / В. О. Сухомлинський. – К.: Рад. школа, 1988. – 284 с.

        Висвітлено питання організації навчально-виховного процесу в школі і керівництва ним. Автор ділиться з молодими керівниками шкіл досвідом роботи, своїми міркуваннями про виховання й навчання учнів, розкриває особливості творчої праці учителя, педагогічного колективу. Василем Сухомлинським пред’явлено дуже високі вимоги до особистості педагога як керівника та організатора навчально-виховного процесу.

 

 

 

**********************************************************************************

Сухомлинский В. А. Сердце отдаю детям. Рождение гражданина.  Письма к сыну / В. А. Сухомлинский. – К.: Рад. школа, 1985. – 557 с.  

        Твори, представлені у виданні – своєрідна трилогія, але кожна з праць – окремий, самостійний й закінчений твір. Твори належать до головних праць Василя Сухомлинського, що дають уявлення про педагогічну систему видатного педагога-гуманіста та про його особистість як теоретика й педагога-практика. Глибокий внутрішній зв'язок творів, що увійшли в трилогію, дозволяє зрозуміти, як Сухомлинський вирішував проблеми формування, розвитку та виховання, навчання й освіти дітей в єдності з потребами суспільства. Видатним-педагогом виокремлено три найважливіші складові виховного процесу: педагог – вихованець – колектив.
 

 

 

****************************************************************************

В. А. Сухомлинский  Об умственном воспитании: [сборник] / сост. М. И. Мухин. – К.: Рад. школа, 1983. – 224 с.  

       У виданні представлено матеріал з основних праць В. О. Сухомлинського про розумове виховання. На численних, переконливих прикладах Сухомлинський показав, що успіх повноцінного розумового виховання в процесі навчання залежить від низки факторів, і перш за все від інтелектуального багатства всього шкільного життя; від духовного багатства учителя, його світогляду, ерудиції й культури; від змісту навальних програм та характеру методів навчання; від організації розумової праці учня на уроках і вдома. Учень розумово виховується, на переконання Сухомлинського, тільки тоді, коли його оточує атмосфера багатогранних інтелектуальних інтересів, коли його спілкування з оточуючим середовищем проникнуте живою допитливою думкою, постійним творчими пошуками, коли по відношенню до знань він займає активну діяльну позицію.  

 

 

*************************************************************************

Сухомлинський, Василь 
Гаряча квітка /Оповідання і казки К.: Веселка 104 с; 1978 р.


До книжки ввійшли невеликі оповідання видатного педагога і письменника В.О.Сухомлинського, про те, як діти відкривають для себе навколишній світ, про взаємовідносини між дітьми, про доброту та чуйність, а також повчальні казки про природу.

 

 

 

 

****************************************************************************************

ЛІТЕРАТУРА ПРО ЖИТТЯ ТА ДІЯЛЬНІСТЬ
 В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Борисовский А. М.  В. А. Сухомлинский: книга для учащихся  / А. М. Борисовский. – М.: Просвещение, 1985. – 128 с. 

     В книзі висвітлено життєвий шлях та основні педагогічні ідеї Василя Олександровича Сухомлинського – Вченого, Учителя, Людини. Автором представлено багато оригінальних думок, цитат вченого, залучено матеріали особистого архіву. Наголошено на високоморальних якостях видатного педагога: глибокий й світлий розум В. О. Сухомлинського, чуйне серце, багатий духовний світ залишились в його книгах, наукових працях, в учнях.
 

 

 

 

*******************************************************************************

Бровченко Л. Ф. Насамперед – учитель [В. О. Сухомлинський] / Л. Ф. Бровченко. – К.: Т-во «Знання», 1986. – 48 с. (серія «Педагогічна»).

    Розглянуто педагогічну діяльність видатного педагога, зокрема в Павлиській середній школі. Розкрито найважливіші вміння, якими повинен оволодіти учень протягом навчання в школі та умови успішного навчання. Наголошено на єдності трудового виховання та загального розвитку учнів – морального, інтелектуального, естетичного й фізичного. 
 

 

 

 

 

****************************************************************************

Клочек Г. Константи Василя Сухомлинського: статті / Григорій Клочек. – Кіровоград, 2008. – 68 с.

    У статтях, написаних  в есеїстичній манері, автор піднімає ряд проблем, що стосуються сучасного осмислення особистості Василя Сухомлинського, його педагогічної спадщини, яка, на думку автора, є невичерпаною, тому що тримається на ствердженні трьох основних загальнолюдських цінностей – Любові, Добра, Краси. 

 

 

 

 

**************************************************************************

Родчанин  Е. Г.  Гуманист.  Мыслитель.  Педагог:  об идеалах 
В. А. Сухомлинского / Е. Г. Родчанин, И. А. Зязюн. – М.: Педагогика, 1991. – 112 с. 

    Висвітлено світоглядні основи педагогічних поглядів видатного  мислителя й гуманіста В. О. Сухомлинського. В основі його педагогічної системи – гуманістичний ідеал формування передових суспільних відносин,втілення якого потребує виховання у школярів високорозвиненої свідомості, уміння й бажання бути гідним членами суспільства. В книзі розкрито основну філософську ідею життя Сухомлинського: гуманне суспільство можуть створити тільки мудрі, високодуховні люди, а таких людей може виховати тільки гуманізм.
 

 

 

 

*****************************************************************************************

В. О. Сухомлинський і сучасність: науково-методичний збірник. Вип. 1 / упоряд. і відп. ред. М. Я. Антонець. – К.: АПН,1994. – 162 с.

    В збірнику представлено ґрунтовні дослідження творчої спадщини найвідомішого педагога-гуманіста Василя Сухомлинського. Спільною особливістю матеріалів збірника є показ особистості Василя Олександровича як одного з найяскравіших виразників педагогічного генія українського народу й загальнолюдських духовно-моральних норм і цінностей. 
 

 

 

 

************************************************************************************

Тартаковский Б. Повесть об учителе Сухомлинском  / Б. Тартаковский. – М.: Молодая гвардия, 1972. – 272 с.

        Автор повісті – письменник Борис Семенович Тартаковський добре знав Василя Сухомлинського і в цій книзі  використав записи своїх бесід з ним. В книзі розкрито образ людини, що зробила сенсом свого життя професію педагога. Життєвий шлях і творчість видатного педагога простежено в повісті з отроцтва до останніх днів життя. Багато сторінок присвячено родині Сухомлинських. 
 

 

 

 

*********************************************************************************

Цюпа І. Василь Сухомлинський (Добротворець) / Іван Цюпа. – К.: Рад. школа, 1985. – 206 с.

     Розглянуто науковий педагогічний доробок В. О. Сухомлинського, що має різноплановий, багатоаспектний характер. Основу цього набутку становлять педагогічні погляди і переконання видатного вченого. Наголошено, що наукова робота, яку талановитий вчений творчо поєднував з практичною діяльністю, була підпорядкована головному – навчанню й вихованню дітей, тому, що було метою й сенсом життя його життя. 
 

 

 

 

 

****************************************************************************************

В. О. Сухомлинський. Біобібліографія: 2001-2008 рр.: бібліогр. покажчик / Акад. пед. наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека ім. В. О. Сухомлинського; упоряд.: Л. М. Заліток; наук. консул.: О. В. Сухомлинська; наук. ред.: П. І. Рогова. – К.: Богданова А. М., 2008. – 196 с. (Сер. «Видатні педагоги світу»; вип. 3).

   Представлено бібліографію праць В. О. Сухомлинського та бібліографію публікацій про його життя і творчість, що вийшли впродовж 2001-2008 рр. Цільове призначення біобібліографічного покажчика – розкриття сучасних проблем педагогічної та історико-педагогічної науки через постать Василя Сухомлинського.
 

 

 

*******************************************************************************************

*******************************************************************************************

Ознайомлення з досвідом В.О.Сухомлинського

В бібліотеці училища оформлена тематична виставка присвячена творчості В.О.Сухомлинського, його власному педагогічному досвіду. Адже і для сучасного педагога його педагогічна спадщина є дуже корисною і повчальною. Ознайомлення з досвідом В.О.Сухомлинського сприятиме зростанню професійної майстерності викладачів та майстрів виробничого навчання училища. На виставці представлені широко відомі книги   «Павлинська середня школа», «Серце віддаю дітям», «Розмова з молодим директором», «Як виховати справжню людину», «Сто порад вчителеві». Ці книги вражають діловитістю,конкретністю і достовірністю будь-якої з рекомендацій, що їх дає педагог-гуманіст.
Викладачі училища ще раз переконуються як на власному фактичному матеріалі у монографії «Сто порад учителеві» В.О.Сухомлинський висвітлює досвід роботи Павлинської середньої школи і дає практичні поради вчителям з різних питань навчально-виховної роботи.

  

______________________________________________________________

«Сухомлинський В.О. – людина і педагог»

В бібліотеці училища оформлена книжкова виставка присвячена 100-й річниці від дня народження В.Сухомлинського
Література, яка розміщена на виставці є не лише невичерпним джерелом  знань, а й величезним океаном життєвого досвіду В.Сухомлинського, знайомить учнів з творчими доробками, його біографією, виховує любов до літератури та почуття патріотизму.
Біля цієї виставки проводяться бесіди з читачами, даються їм корисні поради.

  

_______________________________________________________________

До 202-річниці від дня народження Т.Г.Шевченка  розкрита тематична виставка «Він не поет, бо це ж до болю мало».

 _____________________________________________________

До 146-річниці від дня народження Лесі Українки в бібліотеці училища розкрита тематична виставка на тему: «Твій голос летить над віками»

 

___________________________________________________________________

«Голод 1932-1933 р.р – незагойна рана України».

 

_______________________________________________________________________

До 810-річчя від дня народження Данила Галицького. «Данило Галицький – перший король Русі-України».